February 18, 2010

Thanyaporn For Breast Enlargement


THANYAPORN
For Alluringly Curvaceous Bustline
PRICE: RM110 (Ringgit Malaysia) inclusive poslaju
             $34.50 United States Dollar (USD)


READY STOCK!

best selling! best selling! best selling!

 

 

Comment review:-

1. Aida - Ipoh
Saya sungguh berterimakasih kerana anda memperkenalkan produk ini,saya telah mencuba pelbagai produk seperti serum,cream.Semuanya tidak berkesan. Setelah memncuba produk ini,payudara saya tegang dan pejal dalam jangkamasa dua minggu dan membesar setelah menggunakan selama sebulan.Tidak cuba anda tidak akan percaya.Harga pun murah banding produk lain dan boleh digunakan selama 2 bulan.

2. Hasnida - Alor Star
Malu nak cakap sebab setelah mencuba produk ini,orang asyik pandang payudara saya sahaja.Teman lelaki dipejabat asyik intai sahaja.Malah suami saya asyik ajak bersama sahaja.Jika tak percaya anda cuba dan buktikan sendiri.


3.Hasilah - Kelang
Produk ini memang hebat, husband saya terperanjat kenapa selapas dua bulan mengamalkannya saya punya breast tegang dan mula membesar. banyak produk dah cuba, tapi yang ni yang berhasil.Tq kerana kenalkan produk ini


4. Sohara - kangar
Saya dah cuba hampir 6-7 produk tetapi hasilnya kurang memuaskan. Mula-mula was-was, tapi tekad dalam hati ni last produk cuba dan hasilnya memang seperti saya inginkan. Terima kasih kak zu kerana pengaruhi saya beli Smile . Kalau tak sampai sekarang tak berjaya. Suami saya kata saya macam anak dara, puting susu pun dah merah Laughing.

0 comments:

Post a Comment